Firma

Pokoušel jsem se zjistit způsob, jakým certifikát verifikuje své členy. Jak je známo, každý certifikát má svá hodnotící kritéria, ale veškeré nalezené informace, které se týkaly metod hodnocení účastniků projektu byly velmi strohé.

Každý certifikát vzbuzuje úctu v očích zákazníka teprve tehdy, když má dobré hodnoticí kritéria a opravdu odděluje ty důvěryhodné podniky od zbytku. Jak jsem jíž podotkl, na internetových stránkách toho moc není, proto jsem se pokusil o telefonát do kanceláře firmy CVNK s.r.o. z Ostravy, abych se dozvěděl nějaké podrobnosti.
Zavolal jsem, zdvořile se představil a položil svou otázku. Nejprve hovor přijala sekretářka, ale po několika momentech mě spojila s Tomášem Kwiekem, který se představil jako ředitel prodeje.

Zde je popis hovoru:

Dobrý den, chtěl bych Vám položit několik otázek na téma kriterií hodnocení firem pro Váš certifikát.

Dobrý den, prosím, poslouchám. Moc rád vyvratím vaše pochybnosti.

Teoreticky bych se chtěl připojit k Vašemu projektu, ale jak jsem již naznačil neznám Vaše kriteria hodnocení firem a nepřipojím se k projektu, který mě nepřesvědčí. Můžete mi popsat jak hodnotíte firmy které obdrží certifikát?

Před zapojením se do projektu je každá firma hodnocena našim autorským algoritmem koeficientu negativních názorů.
Tohle jsem věděl doposud. Můžete mi to popsat blíže jak to probíhá?

Hned Vám to vysvětlím. Naše firma má autorský a innovační software, který vyhledává na internetu názory týkající se hodnocené firmy. Software se zabývá shodou názorů a pečlivě vybraných klíčových frází.

Jak to teda vypadá v praxi? Pořád tomu moc nerozumím.

V praxi software hodnotí, zda působnost firmy byla někde negativně popsaná zákzníkem na internetu. Pokud program najde něco negativního – firma od nás nemůže obdržet certifikát. V případě, že nenajdeme negativní hodnocení, fima je kvalifikována k účasti na našem projektu.

Děkuji, teď je to pro mne celkem jasné. Položím Vám další otázku – které internetové stránky hodnotíte i odkud berete jistotu, že negativní názory nejsou na nějaké jiné stránce?
Našim cílem je, aby byl způsob hodnocení firem poctivý. Nezaměřujeme se na nějaké konkrétní stránky – algorytmus koeficientu názorů prohledává celý internet – není omezen pouze na stránky, na kterých se nachází názory o firmách. Prohledáváme také blogy, sociální sítě – jako je Facebook atd. Jedním slovem – po verifikaci firmy si můžeme být jistí, že firma má na internetu neposkvrněný obraz. Pouze v tomto případě zařazujeme firmu do programu certifikátu.

Odkud berete jistotu, že tento způsob hodnocení opravdu funguje?

Prosím Vás, máme to podpořeno zkušenostmi a výsledky několika desítek tisíc hodnocení. Software byl před uvedením do praxe testován. Po celou dobu provozování jsme neobdrželi jediný signál, že by byl výsledek špatný. Jedním slovem – účast na projektu je nabízena pouze firmám, které opravdu mají neposkvrněné jméno.

Neměl jsme další otázky, takže jsme hovor ukončili. Rozhodl jsem se ještě ověřit, zda tento
způsob verifikace opravdu funguje . Použil jsem seznam společnosti, které byly publikovány na stránkách duveryhodnafirma.cz. Zvolil jsem několik náhodných firem a začal hledat na internetu informace. Na 20 ověřovaných firem se mi opravdu nepovedlo najít ani jeden negativní ohlas. Vypadá to teda, že program popsaný panem Kwiekem opravdu plní svou funkci.

.